Monday, June 13, 2005

Rare dromen
Vanacht gedroomd over UFO's. UFO's die over de munt heen vlogen.
Het rare was dat toen ik wakker werd het gevoel had dat ik het echt gezien had en tegelijkertijd wist ik dat dat niet waar was. Raar gevoel en rare dromen.
Misschien komt het wel door het rare bier dat ze in The Minds schenken ?
Oh ja The Minds dat was ook vrij bizar. Het was 4:45, ik had net de laatste slok van m'n laatste biertje achterover geslagen en L. en ik maakte aanstalten om te gaan. Toen pas merkte ik het opstootje dat er was onstaan door dat er een of andere gozer fot's stond te maken van de aanwezigen in de bar. Nou lopen er in The Minds wel wat figuren rond die liever niet door de AIVD/Politie gefotografeerd willen wordne. Maar ik kan me toch bijna niet voorstellen dat die AIVD hun kostbare manuren inzet om mensen in The Minds te gaan fotograferen. Het is eel een spannend idee, om in de archieven van de AIVD te staan als hardcore kraker/anarchist. :-)
Een paar foto's staan hier

No comments: