Wednesday, September 21, 2005

Fotocursus

Vrijdag 30 september begint m'n fotocursus, lekker heb er zin in.
Hij begint om 17:30 dus direct vanuit m'n werk snel op het fietsje en dan ben ik precies optijd daar. Tenminste dat dacht ik, op dinsdag 20 september kreeg ik een mailtje. En zoals ze op discovery channel altijd zeggen om de spanning er in te houden " On the morning of 20 september an email showed the first signs that things were about to take a turn for the worst". Het mailtje bevatte de volgende tekst:

Beste cursist.

De tijd van de cursus fotografie die vrijdag 30 septmeber van start gaat, verandert een beetje. Het wordt 17.00-19.30 (i.p.v. 17.30-20.00).

Hopenlijk is dit geen bezwaar.

Met vriendelijke groet


WAT ???

Dat kan ik natuurlijk niet over me heen laten komen. Dus meteen een mailtje terug.


Beste ******,

Dit is voor mij zeker een bezwaar ! Ik moet tot 17:00 uur werken, dus haal ik het nooit om dan ook om 17:00 uur bij een fotocursus te zijn.
Ik vind het geen manier van doen om nu, nadat de inschrijvingen allang zijn afgerond, de tijden plotseling te veranderen.
De vrijdag cursus die om 17:30 begint is voor mij de enige mogelijkheid om de cursus te volgen.
Ik ga er dan ook van uit dat de cursus gewoon om 17:30 begint.

Met vriendelijke groet

Daniel


Blijf kijken mensen voor het vervolg ......
Eerst een commercial break

No comments: