Thursday, September 22, 2005

Fotocursus II
This is how it feels when you fuck a stranger in the ass

Het vervolg van het de opkomst en ondergang van een fotocursus.
Dit is mijn antwoord op een mailt van crea. Het mailtje van crea staat er tussen.
(zou het toeval zijn dat m'n vingertjes ipv staat bijna satan typte ??)


Beste *******,

> De tijdsverandering heeft te maken met het feit dat een andere docent de
> cursus moet gaan geven, aangezien de oorspronkelijke docent plotseling
> verhinderd is.
> voor de meeste studenten maakt dat halve uur niet uit. Wij vinden het
> echtheel jammer dat dat voor jou zo'n probleem is.

Raar, jullie hebben een probleem en nu wordt het mijn probleem. Ik mag
veronderstellen dat u het ook niet correct zou vinden als een afspraak
zonder overleg vooraf wordt veranderd.

> De aanvangstijd blijft dus 17.00 uur en ik hoop dat je je met je werk
> iets kunt regelen.

Ik geloof dat ik in mijn vorige mail al duidelijk heb gemaakt dat dit
niet kan. Bovendien is het ook vreemd dat u er zonder meer van uitgaat
dat dat met mijn werkgever geregeld kan worden. Ik heb ook
verplichtingen tegenover mijn werkgever.

Blijkbaar wordt ik als student behandeld dus lijkt me dan ook niet meer
dan redelijk dat ik ook als student betaal. 30 euro restitutie lijkt me
een goede compensatie voor het half uur dat ik elke les moet missen.


Vriendelijke groet
Daniel Benden


Een aantal uur later krijg eindelijk antwoord op m'n mail.
Blijkbaar hebben ze het er maar moeilijk mee, hehehehe.


Beste *******,

> Beste Daniel.
>
> De docent geeft 2 opties;
> gewoon een half uur later komen, (als je dat wilt zullen we daar
> financieel iets voor regelen)
Ik lees voor uit eigen werk :
"Blijkbaar wordt ik als student behandeld dus lijkt me dan ook niet
meer dan redelijk dat ik ook als student betaal. 30 euro restitutie
lijkt me een goede compensatie voor het half uur dat ik elke les moet
missen."
Dus ik geloof dat ik daar al optie 1 aangeef.

Optie 2 is geen optie want ik heb me al ingeschreven voor deze cursus in
het nieuwe jaar.

Ik neem aan dat het nu afgehandeld is.

met vriendelijke groet
Daniel Benden

Zo dat was dat, weer een job wel done!

No comments: