Tuesday, April 06, 2004

Winkelen

Dit wil ik dus al een tijdje opschrijven, maar al die beschuldigingen betreffende het vrouwonvriendelijk zijn van mijn persoon heeft dit stukje toch een paar dagen in de ijskast gezet.
maar goed Zaterdag was leuk omdat :
(1) de turkse meisjes van m'n bakker onwijs met me flirten als ik een brood kom halen.
(2) ik bij het verlaten van de bakkerij een "gaat u maar eerst/nee gaat u maar eerst" discussie had met een charmant lachende surinaamse dame.
(3) bij het naderen van mijn fiets ging er net een negerin met een gouden tand op m'n fiets zitten. Grote hilariteit, toen ze erachter kwam dat ik mijn slot ging open maken.
(4) Een klein neger jongetje gered van een groot monster, waarna ik een grote glimlach kreeg en een 'dankjewel meneer'.
Update :
(5) een geweldige filmnacht !

No comments: