Saturday, October 22, 2005

Rustig Avondje
Tooske I
Het kan verkeren. Ik had in de Star Ferry afgesproken met iemand van Flickr om eens fijn rustig over fotografie, Flickr en aanverwante zaken te praten. En misschien ook nog wel even wat foto's te maken van het fijne Nieuwe Muziekgebouw. Toen ik aan kwam fietsen bleek dat er ook andere mensen een afspraak hadden op dezelfde locatie - het was nota bene de avond van het Televisierring Gala!

Overal fotografen die BN-ers achterna liepen, een rode loper en beveiling bij de deur. Na wat gezeur ('maar ik heb hier een afspraak, het is een openbare ruimte, etc.') mocht ik naar binnen...en met wat hulp van mijn date kon ik zelfs bekende Nederlanders herkennen! Het was een hilarische avond...een feest der herkenning (Mies Bouwman herken ik zelfs nog wel) en genieten van alle mooie en vooral ook lelijke jurken van de vrouwelijke BN-ers.

Tooske was er ook, ik weet nu hoe ze heet, ze schijnt van alles op TV te presenteren, in ieder geval, volgens mij is Tooske gewoon ook nog heel leuk. Ze was een van de weinige mensen die niet een verschrikkelijk acteergezicht opzette toen ze geïnterviewd werd. Sympathiek.

No comments: