Wednesday, January 19, 2005

Verliefd III

Het dilemma.
Zondagochtend 10 uur speelt mijn voetbalteam in Hoorn tegen MFC. Er zijn al veel afzeggingen, dus ik kan eigenlijk geen verstek laten gaan. Zaterdagavond is er een afscheidsfeestje van een heel goede vriend die naar Bristol vertrekt, in Leiden. Ook daar wil ik niet ontbreken. Dat hoeft ook niet, want met een beetje passen en meten zijn deze twee gebeurtenissen goed met elkaar te combineren.

Dan vraagt Zij plotseling of ik naar haar verjaardagsfeestje wil komen. Joepie denk ik, maar als ik na mijn kleine vreugdedansje weer op mijn rode bureaustoel zit en de rest van haar email lees, slaat de schrik me om het hart: het feestje is op zaterdagavond, en wat minstens net zo erg is, het is in Rotterdam. Verder zou op dat feestje ook zomaar Haar ex-vriendje rond kunnen lopen.

Quid faciam?

No comments: